WWF وار زون

WWF وار زون

WWF وار زون جنگ زون کھیلوں کی صلاحیتوں میں پہلوان عالمی ریسلنگ فیڈریشن ڈبلیوڈبلیو ایف کے ہیں۔ اس کھیل کے ساتھ ساتھ 1999 میں لانچ ہونے والا سیکوئل ، ڈبلیو ڈبلیو ایف ذہنیت کا استعمال بھی کیا گیا تھا۔

WWF وار زون

گیم پلے

ڈبلیوڈبلیو ایف جنگ کے کوارٹر میں ایک گیم پلے مشین موجود ہے جس میں محفل کو اپنے حریف کے ساتھ جکڑنا پڑتا ہے اور ریسلنگ پیڈ پر پھر پریسوں کی ترتیب انجام دینے کی ضرورت ہوتی ہے پھر ریسلنگ کے چالوں کو انجام دینے کے لئے بٹن دبائیں۔  ڈبلیوڈبلیو ایف جنگی سہ ماہی میں اس کے علاوہ آڈیو مشاہدہ بھی کیا گیا ہے ، جس میں ونس میک میکون اور جم راس کے ذریعہ پیش کیا گیا ہے۔

طریقوں کی توسیع دستیاب ہے۔ واحد شریک کھیل کو “ڈبلیوڈبلیو ایف وینچر” کے ذریعہ اجاگر کیا جاتا ہے جس میں کھلاڑی مرد یا عورت کا انتخاب کرتا ہے اور دوسرے پہلوانوں کو شکست دے کر ڈبلیو ڈبلیو ایف ٹائٹل کے ل challenges چیلنج کرتا ہے۔ اب اور پہلے سے شکست خوردہ پہلوان کھلاڑی کو “صورت حال سے دوچار” کرنے کی ذمہ داری دیں گے۔ وہ فٹ بیٹھ کر عام طور پر بندوق یا کیج کے میچ ہوں گے۔ چیمپینشپ جیتنے کے بعد ، کھلاڑی اس کے بعد چیلینجروں کی ترتیب کی طرف اس کا دفاع کرسکتا ہے۔ متعدد ملٹی پلیئر آپشنز پر مشتمل ہونا ضروری ہے جس میں ایک سب کے لئے ایک غیر معمولی ، دو پر دو پنجرا میچز ، اور ٹوئیسٹر ٹیگ عملے کے سوٹ شامل ہیں۔ کھیل میں اضافی طور پر چھپے ہوئے حروف کے ساتھ کچھ غیر افعال افعال بھی شامل ہیں۔ جدوجہد کی سہ ماہی میں اضافی طور پر ایک تربیت کا طریقہ بھی شامل ہے جس میں شریک آزادانہ طور پر اپنے منتخب پہلوان کے اعمال پر عمل کرسکتا ہے۔ گیم پلے کے مختلف اختیارات بھی مکمل طور پر نائنٹینڈو 64 ورژن کے اندر موجود تھے۔ گانٹلیٹ میچز جس میں کھلاڑی ایک کے بعد ایک اور جنگجوؤں کی ایک سیریز تفویض کرتے ہیں ، جس میں شریک کو لازمی طور پر پہلوانوں کو اوپر کی رسی پر پھینکتے ہوئے ٹھکانے لگاتے ہیں۔ . لیپ ٹاپ کی مخالفت میں نمائش کا سوٹ بھی پیش کیا جاسکتا ہے ، تاہم کمپیوٹر کے مخالف کو مستقل طور پر بے ترتیب انتخاب کیا جاتا ہے۔

جنگ کے میدان میں ایک تخلیق کار شریک بھی ہے جو اس وقت کے لئے کافی قابل غور رہا۔ اس سے کھلاڑیوں کو اپنی مرضی کے مطابق پہلوان بنانے ، کال داخل کرنے ، مختلف صفات کی تخصیص کرنے اور ٹاپک میوزک کا انتخاب کرنے میں مدد ملتی ہے۔ جسمانی قسم اور رنگ میں ملبوسات کے علاوہ جلد اور پٹھوں کے لہجے کے لئے مختلف اختیارات کے ساتھ ، دونوں صنفوں کے پہلوان تیار کیے جاسکتے ہیں۔ شخصی مشقوں کا انتخاب اس کے باوجود نہیں کیا جاسکتا ہے اور کھیل کے موجودہ پہلوانوں میں سے کسی ایک سے کارروائیوں کا ایک مکمل مجموعہ کاپی کرنا ضروری ہے۔

WWF وار زون

کھیل کے قابل کردار

WWF وار زون اس کھیل کا نمایاں روسٹر 18 پہلوانوں پر مشتمل ہے جو کھیل کے بہتری کے کسی موقع پر ڈبلیوڈبلیو ایف کے لئے کام کر رہے تھے ، جس میں تعریف کے پچھلے ڈبلیو ڈبلیو ایف کے کچھ افراد شامل ہیں جن میں آپ کے گھر میں ڈبلیو ڈبلیو ایف کی شناخت ہوتی ہے ، جس میں انڈرکٹکر ، گولڈسٹ اور احمد جانسن بھی شامل ہیں۔ نئے کردار پیش کیے گئے ، ان میں پتھر کے بغیر خونخوار اسٹیو آسٹن ، کین اور کین شمروک شامل ہیں۔ اس کے علاوہ جنگ کے علاقے متعدد غیر معمولی دھڑوں کا کام کرتے ہیں: ڈی جنریشن ایکس کی نمائندگی شاون مائیکلز اور ٹرپل ایچ کے ذریعہ کی گئی ہے ، جبکہ تسلط کی قوم کا نمائندگی فاروق اور چٹان کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ہارٹ فاؤنڈیشن کے 3 ارکان کو شامل کیا گیا تھا: بریٹ ہارٹ ، اوون ہارٹ اور برطانوی بلڈوگ۔ ہیڈبانگرموش اور تھریشر کے ہر فرد کو خالی کر دیا گیا ہے ، جیسا کہ مک فولے کے شخصیات میں سے تین تھے: بنی نوع انسان ، کیکٹس جیک ، اور دوست محبت۔ مؤخر الذکر اب ہر چیز سے پہلے نہیں ہونا تھا اور اسے کھلا کرنا پڑا۔ احمد جانسن فروری 1998 میں آجر سے رخصت ہوئے اور پہلوان 14 کے بعد مارچ 1998 میں شان مائیکلز ریٹائر ہوئے ، حالانکہ وہ اشتہار کی وجہ سے چھوٹا تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *