گنگنیر ویڈیو گیم

گنگنیر ویڈیو گیم

گنگنیر ویڈیو گیم مکمل ٹائٹل گنگنیر: شیطان لینس اور ہیروز کی جدوجہد کا آلہ کار ، پلے اسٹیشن پورٹیبل کے لئے ایک حکمت عملی والا جوا کھیل ہے ، جو لطف اندوز ہونے سے لطف اندوز ہوتا ہے اور اٹلس کے ذریعے شائع ہوتا ہے۔ یہ وقفے کی میل کی قسط ہے۔ جنت کا مجموعہ ، اور سالوں میں بہتری کے بعد 19 مئی 2011 کو جاپان میں لانچ ہوا۔

گیم پلے

گنگنیر ایونٹ کے مناظر ، لڑائیاں ، اور ہر سطح کے درمیان وقفوں میں تقسیم ہوتا ہے جس میں شریک اضافی طور پر نئے سازوسامان خرید سکتا ہے اور پارٹی کرداروں کے سازوسامان کو تبدیل کرسکتا ہے۔ اسپورٹ ڈسپلے isometric ہے ، جس میں ہاتھ سے تیار کردہ انفرادی اسپرٹ اور ماحول تین تھری میں پیش کیا گیا ہے۔ گیم میں میکینک کے ساتھ ٹائم گیجٹ کا استعمال ہوتا ہے جسے “نقطہ گیج” کہا جاتا ہے۔

گنگنیر ویڈیو گیم

گنگنیر سسٹم اور مشکل کی ڈگری سے دوچار گیمرز کے لئے اختیاری طور پر دستیاب سپورٹ موڈ کی صلاحیت رکھتا ہے۔  دونوں کو ایک سے زیادہ راستے اور کلین موڈ بعد میں دکھایا گیا تھا۔

ڈسپلے کے بائیں پہلو پر دکھائے جانے والے گیج کو اسٹریٹیجیز گیج کے نام سے جانا جاتا ہے ، اور گیج کو پُر کرنے کے لئے استعمال ہونے والے نقطہ نظر پوائنٹس کو مختلف افعال کے ل h رکھا جاسکتا ہے۔ گیج کے اندر جتنے زیادہ عمل عوامل ہوتے ہیں ، ان کی وجہ سے سالگرہ کی تقریبات کے جتنے بھی مضبوط حملے ہوسکتے ہیں ، لیکن ان عوامل کو ہجوم کی تقریب کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے ، جو جڑی بوٹیوں کی باری کے آرڈر میں رکاوٹ ڈالتا ہے اور شریک کو کسی بھی وقت اپنی فوج کو متحرک کرنے دیتا ہے۔ براہ کرم۔ تصدیق کرنے کے لئے کافی مخصوص نہیں تکنیک کے عوامل بنیادی طور پر ہر میدان جنگ کے اہم مقامات پر قابو پانے کے ذریعہ حاصل کیے جاتے ہیں۔

حملے کی دو اور تکنیک جو اتحادیوں کے مابین تعاون پر بھروسہ کرتی ہیں۔ بیٹ میں چار اضافی حلیف شامل ہیں جب تک کہ وہ مرکز کے دشمن پر حملہ کرنے میں شامل ہوجائیں جب تک کہ وہ کثیر قسم کے ہدف والے لوکس میں ہوں۔ اضافہ ایک موازنہ پر اتحادیوں کو بھی شامل ہے. ان لوکیوں نے کتنے مربعوں کو بڑھاوایا ہے اس پر منحصر ہے کہ کھلاڑی کن اہم مقامات کی تعداد کو کنٹرول کرتا ہے۔ تصدیق کرنے کے لئے کافی مخصوص نہیں ہے

جیسے ہی اس کھلاڑی نے کہانی میں خود گنگنیر حاصل کرلیا ہے ، جولیو اس کو ناقابل یقین راکشسوں کو طلب کرنے کے لئے استعمال کرسکتا ہے جن کو نشانی ، گنشین یا “جنگ کے دیوتاؤں” کہا جاتا ہے تاکہ اس سے مختلف مضامین پیدا ہوسکیں۔ ایسا کرنے سے فیس کے طریق کار عوامل۔ مجموعی طور پر 5 ہیں ، اور ان سب کا نام نوادرات کی کہانیوں کے نام پر رکھا گیا ہے۔ شرکاء میں داخلہ لینے والے سب سے پہلے یہنرجار ہیں ، جو باغی روح کے دیوتا ہیں ، جو نقصان کا معاملہ کرتے ہیں۔ دوسرا ایک مڈگارڈسرمر ہے ، جو ایک بہت بڑا جانور ہے جو نظام کو تباہ کرتا ہے۔ 1/3 vánargandr ہے ، جو دونوں شہرت کے نتائج کو پہنچاتا ہے اور نقصان پیش کرتا ہے۔ چوتھا لافراسیر ہے ، جو سیریز کے اہم شخص ماریوٹا سے مماثلت رکھتا ہے ، اور شہرت کے نتائج ، نقصان اور جان بچا دیتا ہے۔ باقی فیمبلچر ہے ، جو بہادر مقبولیت کے اثر کو بہتر بناتا ہے۔ ینجرجار بیدار ہونے اور اس کے استعمال کے قابل ہونے کے عین بعد اس کا نحو نہیں یا نہیں یا اس کا انحصار اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ پہلے درجے کا گنگنر کس طرح ہے۔

کھیل کی صلاحیتیں کٹ سنیز کے دوران نو انتخابی عوامل ہیں ، جو کھیل کے ہر کورس اور ہر اختتام کے مندرجات کا تعین کرتی ہیں۔ کچھ مناظر شرکاء کے متبادل اور اس وجہ سے جیولو کے طرز عمل پر مبنی ہوتے ہیں۔

گنگنیر ویڈیو گیم

کہانی

گنگنیر (ویڈیو گیم) مکمل ٹائٹل گنگنیر: شیطانوں کے لینس اور ہیروز کی جدوجہد کا نشانہ بننے والا ، حکمت عملی والا گیم جوا کھیل ہے جس کے لئے پلے اسٹیشن گنگنیر 12 ماہ 983 کے اندر شروع ہوتا ہے اور گارگینڈیا کی سلطنت کے اندر رہ جاتا ہے ، دو نسلوں کا استعمال کرکے ملک آباد ہے: سب سے اوپر کی عظمت ڈالٹانیہ اور کسان لیونیکا۔ لیونیکا کی دوڑ کو لیکن نامعلوم مقاصد کے ل but “ملعون” سمجھا جاتا ہے ، اور اسے سخت طبقاتی امتیازی سلوک کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔

اس سے اور پچھلے پندرہ سال سے زیادہ عرصہ میں آنے والے “ایسپڈا بلڈ ہیتھ” سمیت واقعات کی وجہ سے ، دلتانیہ ہمدردوں کی مدد سے لیونیکائیوں کے ایک مجموعے نے ایک مزاحمتی فوج تشکیل دی ہے جس کو ایسپرانزا کہا جاتا ہے۔ تاہم ، ان کی مزاحمت بری طرح مماثلت اور مبتلا ہے۔

کسی موقع پر ، ایسپرانزا میں ایک نوجوان پلاٹون رہنما جیولیو نامی ایک غلام ڈیلر پر آیا جس نے اغوا شدہ دلتنیا خاتون کو ملک سے باہر لے جایا تھا ، اور اس نے اور اس کے افراد نے اسے بچایا۔ وہ اس خاتون ، الیسا ، کو ایسپرانزا میں خوش آمدید کہتے ہیں ، حالانکہ وہ اس بات پر تشویش کرتی ہیں کہ اس سے دلتانیہ بحریہ سے کیا ردعمل لاسکتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *