Baroque Game

نارمنڈی سے زیادہ خفیہ ہتھیار

نارمنڈی سے زیادہ خفیہ ہتھیار

کی عالمی جنگ III نارمنڈی سے زیادہ خفیہ ہتھیار طور پر مبنی آرکیڈ فلائٹ انکولیشن آن لائن کھیل ہے۔ لوکاسارٹس کے ذریعہ پوسٹ کیا ہوا اور مکمل طور پر ویڈیو گیمز کے ذریعہ جدید ، اس کھیل میں 15 مقصد پر مبنی مکمل طور پر مشنوں پر مشتمل ہے جو فورٹیس ایکو ، شمالی افریقی ، اور جنگ کے آرام دہ تھیٹر میں طے کیا گیا ہے۔ کہانی ڈریک چیسٹر کا استعمال کرتے ہوئے لکھی گئی۔ ٹریک مائیکل جیاچینو کا استعمال کرکے بن گیا۔

نارمنڈی سے زیادہ خفیہ ہتھیار

پلاٹ

شرکاء نے جیمز کا پیچھا کرنے کا کام سنبھال لیا ، ایک امریکی جس نے رضاکارانہ طور پر 1940 میں شاہی فضائی دباؤ کے اندر لڑاکا پائلٹ کام کرنے کا رضاکارانہ طور پر کام کیا تھا۔ ڈنکرک پر انخلاء کے دوران کسی مرحلے میں عام ہنر اور بہادری ظاہر کرنے کے بعد ، اسے منتقل کردیا گیا جنگی ہاکس کو۔ ریف کے اندر ایک خصوصی یونٹ جو اعلی وزیر ونسٹن چرچل کے انوکھے آپریشنز ایگزیکٹو کے نیچے کام کرتی ہے۔ برطانوی جنگ ، شمالی افریقہ ، چین ، آدھے راستے کی جنگ ، مشرقی محاذ ، ناروے اور جرمنی سب ایک یا ایک سے زیادہ مشنوں میں شامل ہیں۔ مہم کا آخری آخری مشن 6 جون ، 1944 کو ہے ، جب جنگی ہاکوں نے فضائی امداد اڑانے کے ساتھ ہی آپریشن کے زیر نگرانی عمل ختم ہونے کی شروعات کی ہے۔

مہم کے کسی نہ کسی مرحلے پر جنگی ہاکوں کا عمومی مقصد یہ ہے کہ “تیسرے امت کے زیادہ سے زیادہ جعلی منصوبوں کو روکنا ہے۔” شریک کا بنیادی مخالف لوفٹفف ہے ، خاص طور پر بٹھاوک کا ہم منصب ، پنسل جرمن پائلٹوں کا ایلیٹ اسکواڈرن جس کو نمیسس (اصل کلو 200 کی طرح ہی کہا جاتا ہے) کہا جاتا ہے ، جس کو کمانڈر کے ذریعہ کمانڈ کیا جاتا ہے۔ شرکا کو جاپانی سلطنت کی افواج کا مقابلہ کرنا پڑ سکتا ہے۔

نارمنڈی سے زیادہ خفیہ ہتھیار

گیم پلے

یہ کھیل تقریبا completely تیسرے مرد یا عورت کے نظارے سے مکمل طور پر ہے ، اور کھلاڑی کا “ڈیجیٹل کیمرا” طیارے کے عقب میں اس کی تلاش کر رہا ہے۔ ایندھن لامحدود ہے ، تاہم گولہ بارود ہے اور اس سے ٹکرا ہوا آرڈیننس یعنی بم ، ٹارپیڈو ، یا راکٹ – نہیں ہیں۔

مہم کے اندر ، کھلاڑی کی اکثر ونگ مینوں کے ذریعہ مدد کی جاتی ہے۔ وہ دوستانہ پائلٹ ہیں جن کا پیچھا کرنے والے طیارے کو کاlل کرنے ، اس کا مشاہدہ کرنے ، نشان زدہ یونٹوں پر حملہ کرنے اور دشمن کے طیاروں پر حملہ کرنے کا حکم دیا جاسکتا ہے۔ کچھ مشنوں میں ، رن وے پر اترنے اور زیادہ سے زیادہ گولہ بارود حاصل کرنے یا ہوائی جہاز کے متبادل متبادل ہونے کے لئے کئی میل فاصلہ طے کرنا ہے۔ حصہ لینے والا آہستہ آہستہ کم ہوسکتا ہے یا کسی بھی سیکنڈ میں وقت تیز کرسکتا ہے۔ لیکن ، اس کے علاوہ صوتی مواصلات کو بھی ہٹا دیتا ہے۔ اگرچہ زیادہ تر گیم پلے ہوا میں موجود ہیں ، کچھ مخصوص مشنوں کے مثبت حصے زمین پر رکھے گئے ہیں اور شریک کو دشمن کے طیاروں کو گولی مار کرنے کے لئے طیارہ شکن ہتھیاروں کا استعمال کرنا چاہئے۔ بارہویں منصوبے کا پہلا حصہ بوئنگ B-17 فلائنگ فورٹ بمبار کی برج میں ہے ، اور حصہ لینے والے آنے والے مخالفین کا مقابلہ کرنے کے لئے سسٹم ہتھیاروں کا استعمال کرتا ہے۔

مارکیٹنگ کی پوری مہم کے دوران ، کھلاڑی مختصر چیلنجز کھیل سکتا ہے جس کے اکثر الگ الگ اہداف ہوتے ہیں۔ اگر مطالبات کرنے والے حالات کو چھوڑ دیا گیا تو کہانی متاثر نہیں ہوگی ، لیکن اس کے علاوہ وہ مہم کے اصولی حصے کی ایک ہی کہانی کا مشاہدہ کرتے ہیں۔ ایک نمبر کے حصول کے دوران تمام ثانوی مقاصد کی تکمیل کے بعد ، تجارتی سامان یا کوئی سجاوٹ پیش کیا جاسکتا ہے۔ شریک ، شاہی فضائیہ کے اندر ہونے کے باوجود ، اسے امریکی میں ترقی دی جاتی ہے ، اب کوئی برطانوی ، بحریہ کا درجہ نہیں ملتا ، اور دستیاب سجاوٹ کے زیادہ تر لوگ امریکی ہیں – جن میں سے ایک تعداد اس وقت بھی موجود نہیں تھی۔ دو برطانوی سجاوٹ جو کمائے جاسکتے ہیں وہ بہترین دستیاب ہیں – جارج کراس اور وکٹوریہ پاس – جو کھلاڑی ان کو کماتا ہے تو ، جیمز کو ریکارڈ میں دونوں حاصل کرنے کا پہلا پیچھا کرسکتا تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close